Terug naar hoofdinhoud

Het verhaal van Peggy

Ik ben erg blij met mijn communicatie hulpmiddel. Ik gebruik hem voor mijn computerwerk en op mijn dagbesteding om te kunnen communiceren met de begeleiding. Ik vind hem erg snel en gemakkelijk om mee te werken.