We zijn trots op onze producten, maar nog meer op de service die we bieden. Daarom staan we je graag persoonlijk te woord.
Buiten kantooruren kun je op deze pagina terecht. Hier vind je instructievideo’s, handleidingen en antwoord op veelgestelde vragen. Wil je graag meer weten over het gebruik van je hulpmiddel? Bezoek dan een van onze workshops.
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen of heb je een klacht? Laat het ons weten!
Om je zo snel mogelijk weer op weg te helpen bieden we ook service op afstand. Met behulp van speciale software stellen we diagnoses, lossen we fouten op en voegen we nieuwe functies toe. Zo maken we de zorg weer een stukje beter en goedkoper.
Geeft je software een foutmelding of werkt er iets niet zoals het hoort? Volg het onderstaande stappenplan:
Wij kunnen nog zo ons best doen om goede producten te maken maar het kan altijd voorkomen dat een hulpmiddel defect raakt.
Om het ongemak dan zo klein mogelijk te houden kun je on-line een Reparatie aanvraag insturen
Kijk eerst op de pagina met veelgestelde vragen, het kan zijn dat je daar het antwoord al vindt.
TÜV ISO-9001 © 2024 KMD | Webontwikkeling DVVR