Van persoonlijke kennismaking tot onderhoud en reparatie

Persoonlijke kennismaking

Om je goed te kunnen helpen leren we je eerst beter kennen. Daarom inventariseert een van onze adviseurs tijdens een kennismakingsbezoek wat je precies wilt en kunt. Deze adviseur blijft je aanspreekpunt tijdens het hele traject.

In ons uitgebreide assortiment bieden we oplossingen voor verschillende functiebeperkingen. Deze kun je meestal ter plekke uitproberen. Zo weten we meteen of een hulpmiddel voldoet aan je verwachtingen en welke aanpassingen er eventueel nodig zijn.

Proefplaatsing

In overleg met jou, je ouders, begeleiders en therapeuten mag je twee weken lang een hulpmiddel uitproberen. De software op dit apparaat is gepersonaliseerd en helemaal ingericht zoals jij dat wil. Zo kun je zelf uitgebreid testen of het hulpmiddel bij je past.

Tijdens deze proefperiode hebben we regelmatig contact om te kijken hoe het gaat.

 

Evaluatie

Na de proefperiode bespreken we of het hulpmiddel aan je verwachtingen voldoet en bij je past. Je adviseur bekijkt welke aanpassingen er eventueel nodig zijn en hoe het hulpmiddel gemonteerd moet worden op een rolstoel of andere voorziening. Hij neemt de maten op en bepaalt samen met jou waar het hulpmiddel geplaatst moet worden.

 

Hulp bij aanvraag zorgverzekeraar

Alle opgenomen gegevens worden verwerkt in een offerte. Bij de aanschaf van hulpmiddelen krijg je vaak te maken met een zorgverzekeraar of zorgkantoor. Jouw adviseur helpt je bij de aanvraag of verzorgt naar wens het complete traject. Zodra er goedkeuring van de verzekeraar of het zorgkantoor is, plannen we samen de montage en levering van je nieuwe hulpmiddel. In overleg met de zorgverzekeraar is een spoedlevering mogelijk.

 

Opbouw op maat

Om goed gebruik te kunnen maken van je nieuwe hulpmiddel bevestigen onze specialisten deze op een passende manier. Omdat geen twee rolstoelen, rollators, bedden of tafels hetzelfde zijn vraagt dit om maatwerk. De constructie van je opbouw is veilig, stabiel, duurzaam en helemaal op jou afgestemd. We gebruiken tijdens de montage alleen bestaande gaten en ophangpunten of klemmen om niets aan de constructie van de rolstoel te wijzigen.

 

Service & onderhoud

We stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze hulpmiddelen. Toch kan er best een keer iets stuk gaan. Omdat wij alle apparatuur zelf ontwikkelen kunnen onze servicemedewerkers deze vlot repareren. Op afstand of in onze werkplaats in Duiven. Gaat de reparatie niet snel genoeg? Dan bieden we je een vervangend hulpmiddel aan.

Weten welke oplossing bij jou past? Vraag vrijblijvend een kennismakingsgesprek aan.

Maak een afspraak

Klein & Melgert Developments nv

‘t Holland 24
6921 GW Duiven

T: 0316-268021

F: 0316-281160

E: info@kmd.nl 

Heeft u een vraag? Vul het formulier in en we nemen z.s.m. contact met u op

KMD gebruikt de door u ingevulde gegevens uitsluitend om uw vraag, verzoek, aanmelding te kunnen verwerken.
Wat is uw naam?
Invalid Input
Wat is uw e-mailadres?
Wat is uw vraag of opmerking?
Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring..